


Velkommen til Jubel
Vi er en nabolagsbar midt i hjertet av Adamstuen, i den gamle veterinærinstituttet. Siden åpningen i slutten av juni 2024 har vi skapt et sted for gode møter, nabolagsliv og hyggelige øyeblikk – enten du kommer for et glass, en kaffe eller noe deilig snacks.
Hos oss samles venner, familie og naboer rundt bordene, i baren og på taket. Her skal det være lav terskel og høy trivsel – med deilig drikke fra baren og god stemning.


Åpningstider:
Mandag: Stengt
Tirsdag: 10- 24
Onsdag: 10 - 24
Torsdag: 10 - 24
Fredag: 10 - 24
Lørdag: 12 - 01
Søndag: 12 - 20


Har dere mat?
Vi tilbyr en deilig matmeny som kan nytes i hele vår åpningstid.

Kan jeg ha med hunden?
Ja, hunder er hjertelig velkommen hos oss. Alt vi ber om er at man viser hensyn til andre gjester og har hunden i bånd.
Selger dere gavekort?
Ja, vi selger gavekort eller firmakort som kan fylles med valgfritt beløp. Ta kontakt med oss via kontaktskjema eller stikk innom for å få med deg et gavekort i dag.

Kan jeg reservere bord?
Det er mulig å booke bord for opp til 20 personer hos oss.